Everything is going Fouad’s way: he’s a young star of a TV series and engaged to Jasmine, the daughter of the frontrunner in the presidential election, Idder Chaouch. But on election day, Chaouch is targeted by a gunman… who happens to be a member of Fouad’s own family. With his world falling apart, Fouad decides to investigate on his own, aided by Marion, the president’s head of security… Revenge, a family feud, or manipulation?