Mina, a 13-year-old Ethiopian girl, was adopted at birth by Judith and Lionel, a close-knit couple who already had a biological daughter. Adolescence plunges her into a destructive spiral against which she is powerless, transforming her into a bundle of aggression that divides the whole family. Will her parents' love and kindness be enough to heal her wounds and ease her suffering?