Aja, a clever young street magician from Mumbai, sets out on an extraordinary journey when his mother passes away, to nd the father he never knew. He discovers love in a Swedish furniture store in Paris, mortal danger with Somali migrants in England, fame on a dance oor in Rome and adventure in a hot-air balloon over the Mediterranean sea. In the end, he realizes life’s true treasures - and who he really wants to be.