Robert Pinot works as a police officer, ordinary and awkward. One day he arrests Josyane, a young drug addict, while she's thief-pocketing. Gradually, Pinot takes the young woman under his tutelage in order to avoid the influence of Tony, a dangerous drug dealer with whom Josyane is in love...