To some: "Would You Have Sex With an Arab?"
A journey into the night, from encounter to encounter, from the bars of Tel Aviv to the back streets of Jerusalem. We step aboard a flying carpet. In nightclubs, people dance, laugh, and have a good time. The dawn rises on an open-air rave party. And finishes on an unforgettable kiss on the beach. A first kiss. Jews, Arabs, citizens of the same country, Israel. No wall separates them. One Israeli in five is an Arab. And yet... a simple question takes everyone by surprise.