Some say that China is a fiction and it is indeed: The Middle Kingdom has always been and remains to this day the place of fantasies for the Western World. Wang Bing, Jia Zhang-Ke and Wang Xiaoshuai, the characters of this documentary, dare to do what those who preceded them had never tried before: search for reality through their movies. Using the work of three great directors from the same generation, those who came after the events of Tiananmen Square, this movie, which starts at the end and is edited like a puzzle, offers an exploration of what Chinese society is really like since the Beijing Spring.