Shot in Madrid, in a carnival. The subject of the film is suggested by the spanish title. From "roda", I kept 2 connected meanings : the circular motion and movie shooting. As for "Morfosis", it is linked to the idea of metamorphosis. With the whole word, I wanted to suggest a metamorphosis of reality (places and characters) in a motion where everything is going round circles : what is on camera, camera itself and film inside.