On a mountain of Sichuan, in China, there is a tale that says there was a rock, a long time ago, that had children. Beyond their age differences and the distance between them, those who dream about the rock are in a kind of permanent connection. Fascinated by the same stone, their thoughts, movements, and desires become one. One day, they will be reunited in a garden called the garden of the ages. They say that in this garden, at the same place and at the same time, the four seasons of life meet: spring for birth, summer for childhood, fall for adulthood and winter for old age. This garden is both indoors and outdoors, like a big house with its own garden inside.