United States, November 4th, 2008. On the same day that Barack Obama is elected President of the United States, an inspiring and historic moment, Proposition 8 is passed in California. For the homosexual community, it is an abrupt awakening. Gay marriages become illegal again. The day after the election, spontaneous demonstrations break out across California. In an electric atmosphere, a whole community is chanting: “Gay! Straight! Black! White! Marriage is a civil right!”