Everybody knows campaigns illustrated for Amnesty International, Louis Jouvet's poster, that of the Édith Piaf or teven those for the sets of the theater of Sarlat. But little know the artist who hides behind these works. Alain Carrier receives us in his workshop and evokes in this movie some of his biggest posters.