"Its title is Paradise Now. It could have been called: What I Saw Around My Bed. I filmed people half-dressed, wobbling, on the point of falling. It's a musical. It resembles a party, but what for? I've always dreamed of entering, for a moment, into another person's skin to steal what belongs to me. I'm afraid of crowds. I'm afraid of generalities. I focus on a face, and then another. That's the way I travel."