A couple sets out on a journey, equipped with two small cameras with which they'll make a film. On the Trans-Siberian Express, they talk about love, desire, and cinema. Little by little, the camera becomes a means for each of them to keep track of the feelings of the other. As unfamiliar countries roll by, the truth about their relationship is revealed.