Since its creation in 1919, the S.F (Svensk Filmindustri) has produced 1200 films, among which major works by Mauritz Stiller, Victor Sjöström, and Ingmar Bergman. The undisputed talent of Greta Garbo and Ingrid Bergman enabled Swedish cinema to conquer the world. This cinema, which celebrates the power of nature and where inner lives of characters dominates, remains in our memories.