We follow a year of conciliation procedures at the magistrates’ court in Paris’s 14th arrondissement in the formidable company of two women. One is the judge and vice-president of the court, the other is a conciliator, former magistrate and ex-“Iron Lady of the Drug Prevention Squad.”