In Caracas, a divided family live under the same roof, as the rest of the country, with two implacable camps: chavistes and anti-chavistes. Everything, in everyday life, becomes political and source of debate, until the day when Gabby, twenty eight years old, announces that she is pregnant. Will the next birth of a child bring calm to the conflicts and restore a cement to this torn family?