Akosse Legba, a Togolese young lady, was a victim of modern slavery. A luxurious Parisian apartment is the theater of the recollections of her past. So, in the empty rooms, resounds her voice which tells about the conditions of her trip to France, her sufferings and how a fragile process of freeing was slowly set up thanks to the objects which constituted her daily environment.