In two huge rooms, let's dicover hundreds of old photographs : families gatheres, groups of friends, athletes or colleagues, etc. And discover that in each picture we also see a teddy bear. How and why Ydessa, a Canadian woman, born of German Jewish parents, collects these photographs. A closer look reveals a certain amount of anxiety. Actually, the filmed visit of this collection, exhibited in Munich, is full of surprises...