The narrator, locked up in a psychiatric institution, gets his family members together to try out a group test. Using a construction game, they must recreate as exactly as possible the family home in such a way as to indicate where happiness resided. The house ceased to exist twenty-five years ago. If only one of them manages to recreate the house as it was, the patient may be cured. But nothing will happen as planned.