Let us catch a small dream of fifteen minutes in this world so heavy, so deserted. With a woman, a Gypsy, Natasha, unpredictable, unforgettable. Between Moscow and Saratov. As she says: I want to live, to live even after the life, to live free. Bewitched by her singing, I followed her as a trance, as the language of crazy birds where there are no needs for words. The Gypsie's song comes from the voice of the wind, the one who sings the enjoyment, the joy of living this infinite love of the nature.