Born in Patagonia in 1943, the artist Carlos Regazzoni creates monumental sculptures from scrap metal. Known for his madcap creative style, he is also famous for his colorful character. This film traces the epic path of this sculptor in his railway yard workshops from Buenos Aires to Paris.