When he was a kid, Menahem Lang was known for his kindness, his commitment to Talmud school and especially his golden voice, which made him a renowned performer of liturgical chants. But he was hiding a secret: for years, he was raped by members of the community that worshipped him. After 10 years, Menahem returns to the scene of the crime. It is also a return to the places he loved, a path of initiation sprinkled with incredible encounters, recovered rituals... a reconciliation.