Since the beginning of time, boys and girls have been subjected to the harshest ordeals in the ecstasy of love. Vertigo is a film about being in love. It accounts of the feelings and sensations that one keeps very deep inside, through the story of the encounter and the embrace of love. Only then, it is possible to awake memories from past love stories. Stories that have transported and, perhaps, even transformed each one of us.