Anger spread like wildfire, farmers rallied together and signed an oath: never would they hand over their land. In the daily confrontation with the army and police, they employed great imagination to ensure that their voices were heard. Soon, hundreds of Larzac committees sprouted up throughout France. Ten years of resistance, collective intelligence and solidarity that would carry them to victory.