DirectorActressesSynopsisAn isolated mansion in the snowy countryside of 1950s France. A family is gathered for the holiday season...But there will be no celebration - their beloved patriarch has been murdered ! The killer can only be one of the eight women closest to the man of the house. Was it his powerful wife? His spinster sister-in-law? His miserly mother-in-law? Maybe the insolent maid or the loyal housekeeper? Or could it possibly have been one of his two pretty young daughters? A surprise visit from the victim's glamorous sister turns the investigation into a day of hysterics, rivalries and even musical interludes. Comic situations are spiced with dark family secrets. Seduction dances with betrayal. The mystery of the female psyche is revealed. Eight women. All of them suspects. Each has a motive. Each has a secret. Eight women. Beautiful, tempestuous, mysterious, intelligent, sensual and dangerous...One of them is guilty. Which one is it?