Camille is turning nine today. He’d promised his parents that on his birthday he’d show them the videos he’s been shooting in secret: a cat’s tail disappearing, a window, a woman’s face behind a net curtain – the only unsettling shot… Later on, his mother, Ariane, joins him in the park. Camille seems strange… Leaning against a tree, staring at the ground, he says that he wants to go back to “his” home to “his” mother.