A somewhat offbeat couple, Victor and Betty, live off their wits and small-time swindles. He's a man of sixty, she's half his age; their relationship is wily as a den of thieves. They spend their time driving the length and breadth of France and the neighbouring countries in a camping-car, seeking out, in particular, professional conferences in country towns, where Betty fleeces those she considers ripe for a con. A hitch in one of their operations leads them into a domain they know little about: international money laundering. In this more cut-throat universe, Victor reveals a knack for action and imagination which amazes even himself. Yet here, the joking is over: Betty and Victor will have to save their skins. But will a gleam of morality manage to light this icy world?