Magda Freund, widow, recently arrived from Argentina, visits a Parisian apartment. Although knowing that its owner does not want to rent it for the moment, Magda, mysteriously seduced by this place, wishes to meet him to convince him to change his mind. This man is called Marek Kowalski and lives in the outer suburbs. Magda decides to make the journey.