Ina's adoptive parents decide to send her to a new school, an agricultural high school located on the edge of a forest in the heart of Alsace. Once there, during a conversation she overhears between her parents, the young girl understands that she is a great cause for concern for them. Distraught, she runs away and goes deeper into the forest.