This creative nonfiction experience uses multi-narrative and volumetric capture to journey through the mind of Lisa as she remembers her lost love, Erik. Fragments of memories of their life together appear inside a void and, over time, become entangled with a haunting vision, culminating in the shocking moment of Erik's death.