Annick, Nicole, and Marie-Claire are the queens of Traon Erch’, a small beach in Finistère. Almost seventy-five years old, these ladies are mad about swimming in the open sea and do so every day, summer and winter alike. One morning, Jeanne arrives in their little corner of paradise.