As the first snow flakes fall in the valley, it is high time to gather supplies for winter. Unfortunately, in the process a young ladybug is trapped in a parcel... that is shipped off to the Caribbean! There is only one way out: gather the dream team again! The ladybug, ant and spider join forces once more on the other side of the globe. A new world, new encounters and new dangers... will the rescue squad make it in time?