Every night, a girl, a boy and an old technician meet in a small derelict theater, full of wonders. The three friends invent, gather information, draw, dress up, and become the heroes of a new story. From the depths of the earth, to the Far East, they compete with imagination to incarnate princesses and adventurers: "The Monsters’ Mistress","The Sorcerer's Apprentice", "The Ship’s Boy and the She-Cat" and "Ivan Tsarevich And the Changing Princess".