With the help of her delivery-boy friend, Dilili, a young Kanak, investigates a spate of mysterious kidnappings of young girls that is plaguing Belle Epoque Paris. In the course of her investigation she encounters a series of extraordinary characters, each of whom provides her with clues that will help her in her quest… After Kirikou and Azur & Asmar, Michel Ocelot returns with an enchanting new tale of brave young heroes, mysteries and discoveries, kidnappings and ordeals, extraordinary places and magical encounters, in which good must challenge dark forces and triumph.