Bruno loves Delphine a lot. Delphine loves Jérôme a lot. Jérôme looks at Marjorie a lot. Marjorie no longer loves Simon, nor Bénédicte.
In a primary school playground, little boys and girls run about, cry out, chase each other, skip. But a gripping discovery becomes entangled with these carefree games: that of first heartbreak.