Four characters, the Kinguis, live on an island. Above their heads, they each have a "kalouette", from which their emotions and their varied desires come out. Ketan, the handyman, invents a machine that he improves by using emotions to make it work, but Kliaou, the most emotional one of the group, blows a bubble in the shape of a heart and then becomes sad. His three friends will do anything they can to get their hands on the bubble.