Hot-tempered Cleopatra has a problem. Nobody can draw her nose to her satisfaction. Ahmes, an apprentice painter, is asked to take his master's painting to show the queen. But things get tricky when he gets to the palace. The corridors resound with the screams of those who have disappointed Cleopatra!