Two brothers, thieves and experts in rare and collectible cars, aim to steal a Bugatti 1937, a jewel recently acquired by a powerful and dangerous man from the South of France. Unmasked by the latter, the two brothers have no other choice than to accept to help this gangster to steal what he's missing: the Ferrari 62 of his worst enemy, who wants to set up shop in Marseille.
But isn't playing the game a way of handing out the cards in a different way and ensuring that you've got the winning hand?