Vincent Mandel, a photographer and father on the brink of divorce, sees his life collapse because of a vile scheme cooked up by a former classmate, Joseph Plender. Murder, kidnapping, and blackmail make Vincent’s life a living hell. He has only one hope left: to beat Plender at his own game.