In the middle of the ocean, just off the coast of Mayotte, Sam, a sailor in search of adventure, is about to rescue Ibra, a young teenager from the island. Lost in the middle of the ocean, the child sits calmly on a large floating beacon. Intriguingly, Ibra refuses to get off and asks to be left alone to meditate. Curious and impressed, Sam sets out to discover Ibra's strange procession.