Models Carl and Yaya are navigating the world of fashion while exploring the boundaries of their relationship. The couple are invited for a luxury cruise with a rogues’ gallery of super-rich passengers, a Russian oligarch, British arms dealers and an idiosyncratic, alcoholic, Marx-quoting captain. At first, all appears Instagrammable. But a storm is brewing, and heavy seasickness hits the passengers during the seven-course captain’s dinner. The cruise ends catastrophically. Carl and Yaya find themselves marooned on a desert island with a group of billionaires and one of the ship’s cleaners. Hierarchy is suddenly flipped upside down, as the housekeeper is the the only one who knows how to fish.