All around Shanghai, thousands of people have been chosen to live or work in stunning copies of Paris, Venice, and London. This VR documentary film invites viewers to a day-trip into a parallel world where famous touristic landmarks have been turned into vast neighborhoods. Bewildering copycats that look virtual, though absolutely real...