An iceberg is cracking, the ice flow is breathing and a sled dog is howling. Electronic music producer Molécule cuts himself off in a hunter village in Greenland. He records sounds of the Arctic to compose. Inspired by his adventure, -22.7°C VR takes you on a sensory and introspective trip in the Far North. Exploring the sounds of the powerful but dangerous polar nature, you’ll fall into your inner world, where you will have to face your deep emotions and fears, until you reach a state of harmony.