Georges Clemenceau announces the Armistice to the French National Assembly, setting the world free from a crippling conflict that had persisted for four years. Watching him in state of excitement, filled with an immense sense of joy and a great hope for peace are members of parliament, Parisian journalists, and you.
Séance 129 is a free interpretation of the speech given by Clemenceau, an immersive experience that allows you to feel, one hundred years later, the indescribable fervor of this historic moment.