20 years after September 11, discover the extraordinary story of Genelle Guzman-McMillan, the last person to be rescued from the ruins of the World Trade Center.
Using never-before-seen 360° panoramas of the Twin Towers, this virtual reality experience is a unique immersion into the memories of a survivor of the terrorist attacks.