Follow Laurent Ballesta, famous underwater specialist and marine biologist in the tiny Fakarava atoll, lost in the middle of the Pacific Ocean. Laurent is about to give a final answer to his quest: understanding the hunting behavior of the biggest shark pack in the world. You will experience a unique feeling being like a member of this exciting expedition and diving at night in the middle of the pack.
Sharing excitement and doubts, laugh and fears. ln 1975, mister Spielberg made us hate sharks, we're pretty sure that 700 Sharks will change the way you'II look at them!