Neïla Salah grew up in Creteil, and dreamed of becoming a lawyer. Enrolled at the renowned Assas Law School in Paris, on her rst day she runs up against Pierre Mazard, a professor known for his provocative behavior and misconduct.
To redeem himself, he agrees to prep Neïla for a prestigious public speaking contest. Cynical and demanding, Pierre might become the mentor she needs... But to do that, both of them will have to rise above their prejudices.