Fair is fair!
Constant Billot has escaped from prison and is being hunted by the police. He finds refuge on an abandoned barge. Silvia, a young inhabitant of this remote place that she dreams of escaping, discovers the wanted man. She proposes an implacable deal: Constant must kill Jeanne, her adoptive mother, or else she will inform the police of his whereabouts!
Trapped, Constant can't refuse the offer his ravishing blackmailer. But Constant isn't a murderer. Far from it! A trap more formidable than prison now starts closing in on him: the trap of feelings.