Seventy miles from Kabul, Salim Shaheen, Afghanistan's most popular and prolific actor-director-producer has come to show some of his 110 films and to shoot his 111th while he's there. This journey in which he leads his gang of actors, each more eccentric and uncontrollable as the next, is an opportunity to get to know this great movie lover, who relentlessly makes his B-grade films in a country that's been at war for more than thirty years. Nottingwood tells the story of a life spent making a childhood dream come true.