Zombillenium is an amusement park like no other : only genuine werewolves, vampires, zombies are employed there... for eternity. One day, Hector, a young compliance officer, comes to control the park's safety and threatens to shut it down. Francis, the vampire who manages the park, has no choice but to bite him to protect his business. And so Hector is hired, and could well be Zombillenium’s last chance : attendance figures are down and he could become the new attraction the park needs to avoid bankruptcy. But deep down Hector longs for his young daughter, Lucy, who’s waiting for him back in the 'real' world...