The lock that gives way, a door that opens, the cries of joy that ring out: a condemned building has been freed. As simple as hello, the reappropriation that opens Christophe Coello's film is initially a moment of intense vitality. The jubilation of thwarting the plans of the real estate firm that had undertaken to empty the building of its inhabitants, the jubilation of giving back life to a bit of the dead city, the jubilation of taking over a building under the very nose of the property developers and to the relief of the remaining neighbors.